Ezt már megint hogy képzelted, RTL KLUB?

mel_gibson.jpg

 

Tegnap majdnem megőrültem a boldogságtól, mikor a Mi kis falunk end creditsénél felvillant a képernyő felső sarkában, hogy következik a Halálos Fegyver 2. Tökéletes, gondoltam, pont így képzeltem el a szombat estémet. 
Sör(ök), sósmogyoró és egy jó kis buddy cop film. Már csak a legjobb haverom hiányzott, hogy kéz a kézben szállhassunk fel a nosztalgia vonatra, dehát nem lehet minden tökéletes, nem lehet minden full-romantikus.  

Mielőtt belesüppedtem a kényelmes fotelba és az élménybe két dolog még gyorsan átsuhant az agyamban:

1.) Ugye nem baszták el a magyar hangokat valami gazdasági okok miatt történt újraszinkronizálással?
2.) És ugye nem cenzúrázták a durvább részeket? 

Huszonegy tíz, kezdődik a film, felcsendül Sörös Sándor (Mel Gibson) és Kránitz Lajos (Danny Glover) hangja, meglátom a bal (vagy a jobb) alsó sarokban a tizenhatos karikát és balga mód megnyugszom. Ez utóbbi alapján én naív feltételeztem, hogy akkor nem lesz itt gond a keményebb jelentekkel, nem lesznek kivágva elvégre ott a figyelmeztetés a tizenhat éven aluliaknak. Ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna, bassza meg!

Két kibaszottul meghatározó és fontos részt is kivágtak a filmből, ráadásul olyan paraszt módon, hogy az embernek kinyílik a mackónadrágja zsebében a bicska!!!


Egyrészt kivágták azt, mikor Martin Riggs vagy hatszor csapja rá valakinek a nyakára az autó ajtót, másrészt a final duelnél, mikor a tetves szőke náci megforgatja Martin lábában a kést, az is ment a levesbe. (Érdekes, hogy az már nem volt gáz, mikor 10 méter magasból rázuhant az említett faszkalapra a 100 tonnás konténer). Ráadásul ez utóbbinál annyira amatőr módon jártak el a kedves szerkesztők. Fejbe rúgja Hans vagy ki a tököm Martint, a következő pillanatban meg Martin véres fejjel sétál el és rábassza a konténert a mini Adolfra. Bazdmeg. 

Kedves RTL KLUB! Ezeket a filmeket általában azok nézik meg, akik már úgyis látták és szeretnének egy jót nosztalgiázni, lazítani és így, hogy kivágjátok belőle a meghatározó részeket, nagyon elbasszátok az éleményt! Akkor inkább toljatok oda egy 18-as karikát vagy tegyétek későbbre. Ezzel nem nézőket nyertek, mert a 16 és 18 közötti srácok valószínű, nem az 1989-es Halálos Fegyver 2-re izgulnak, még akkor sem, ha most megy sorozat, aminek a farvizén esetleg belehet húzni párszáz tinédzsert.

Szóval RTL KLUB, kérlek, máskor ilyet ne csinálj hasonló klasszikusokkal vagy hessteg elmész te a picsába!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomfilozofiak.blog.hu/api/trackback/id/tr3213678494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wolfgabriel 2018.02.19. 09:26:15

(A 30 költői túlzás természetesen.)

LenCse 2018.02.19. 09:28:16

És Eddy Murphy fürdőjét - amikor a viz alatt mossák meg a szerszámát - is kivágták az Amerikába jöttem-ből. Persze hivatkozik rá az apjával való beszélgetésben.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.19. 09:36:31

@isengardlord: "Online, meg torrent sajnos a megoldás. "

Miért "sajnos"?

Alexease 2018.02.19. 09:38:39

De miert szivatod magadat?! Ezt sose ertem. TV-ben NEM nezunk filmet! Bar mast sem nagyon erdemes:D
Ha bereklamoznak egy filmet, amihez kedvet kap az ember, akkor eloveszi barmilyen formaban, es megnezi normalisan (vagatlanul, normalis szinkronnal vagy eredeti hanggal, reklamok nelkul).
Aki szivatja magat a TV-vel, nem ertem miert panaszkodik?! :)

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.19. 09:42:14

Anno a komplett jeleneteket vágtak ki a Starship Troopersből, értelmetlenné téve a történetet. Hálistennek jóideje nincs erre rászorulva az emberiség jelentős része

gothmog 2018.02.19. 09:42:27

RTL-Klub, talán 2007 ha nem csal az emlékezetem. A Sziklából simán kivágták a végén a méreggolyó-etetős atropin beszúrós jelenetet, ami ugye a cselekmény csúcspontjának a közepe. Aztán a végén az a jelenet, amikor a templomba még bemennek az elrejtett dokumentumokért - na az már csak hang nélkül, a lepörgetett stáblista mellé, a "maradjanak velünk, következik az akármi..." szöveg alá fért be. Kellett a hely a reklámnak.
Na. Ez volt az utolsó film, amit kertévén láttam.

RCH 2018.02.19. 09:47:07

Van durvább is: a németek az Elveszett frígyládából vágták ki a kardal hadonászó fickót lelövôs jelenetet.

Harley 2018.02.19. 09:49:35

@Saurus: " Persze nem véletlen, hogy a mostani adóztatás mellet szinte csak reklámokat közvetítenek. "
Hm , voltál már Ámerikában , mert ha igen, akkor tudhatnád hogy ott pl. öt -tíz percenként szakítják meg Tampax stb. reklámmal a filmeket , s láss csodát nincs hozzá köze a prezidentnek' , ahogy itt sem .
Azt meg hogy az adózás miatt tenné az ámbraszagú multi hírhamisító , nos tévedsz , ha rajta múlna. akkor csak reklámot nézhetnénk 24 h -ban , s a kérdésre hogy mééééér' a Csonti Car mondásával válaszolnék " Mer' kell a pénz " :)
Amúgy a fanyalgóknak , tényleg ha filmet akartok nézni, azt egy bűzhödt kereskedelmi csatornán kellene tenni a XXI században ?

n3spr3ss0 2018.02.19. 09:50:54

@Rettegek mert ballib vagyok: Te csak nézd M1-et, hülye is maradsz.

proximacentauri (törölt) 2018.02.19. 09:56:38

ügyfélszolgálatos
+1

Treff Bubi 2018.02.19. 10:00:51

Köszönd mindezt a néhai Szalai Annamáriának, akinek elévülhetetlen szerepe van abban, hogy a tévécsatornák a büntetésektől félve szanaszét vagdossák-cenzúrázzák a filmeket (még akkor is, ha azok este 10-kor kezdődnek).

furo80 2018.02.19. 10:01:29

Filmet nézni a TV-ben? WTF? Amúgy ezt az RTL már régóta csinálja. Pl. kivágták a Sherlock Holmesból (Robert Downey Jr) azt a jelenetek (talán az elején van a filmenk), amikor elöször a fejében lassítva lejátsza, hogyan ártalmatlanítja, üti ki a rosszfiúkat, aztán ugyanez lejátszódik gyorsan is. Az tv-ben már csak az volt, hogy a földön felszenek a fickók. Tátott szájjal néztem, hogy így összebarmolták a filmet.

Istvánzuglo 2018.02.19. 10:27:37

@n3spr3ss0: No ez is egy páratlanul tájékozatlan ,mélyen alul képzett és embertelen nem következetes blogos és követői . Igazán ezért is tart itt az ország mert ilyen módon posztolnak véleményeket . Itt élünk már 7 éve a hazugságokkal , lopással, embertelenséggel ,félrevezetéssel nyomorgatással teli világunkban . De a tárgyban jelzett eljárást legnagyobb módon használó államvezető párthoz kapcsolódó hírközlő szerveket, gazdasági, politikai embereket nem tudják megfelelően leállítani. Azon ütnek aki pedig valami tett ez irányba, ha így megy ez az ország ellepi a mocsok így csak terjed. Ahogy olvasni is lehetett mostanság és én is írtam régebben ,öngyilkosságot készül végrehajtani a magyar állampolgárok összessége a nemzet és ezt inkább eltakarni, fedni kívánják, inkább a meghasonlás. Magyarország elveszíti az előző rendszerben megszerzett műveltséget, intelligenciát szerintem ez ellen kéne tenni valamit érez ebből a jelenlegi fasisztoid rendszer vezére most is bizonygatta, hogy mennyit fejlődött a műveltség, színházba járás .stb Így most Magyarországon nincs is hazafi aki szereti, fejleszti hazája nemzetét. stb.

Látens Inszinuáció 2018.02.19. 10:29:55

Na ja!
Kicsit off leszek, bocsi!

Sír a szája a ratyi klubnak, hogy ellopta az ötletét a TélapóTv. Itt ugye a fAL kontra a Piramis csatára gondolok.
De annyi esze nincs a műsorszerkesztőnek, hogy 5 perccel korábban fejezze be a hírműsorát, és NE adjon ráadásként 10 perc reklámot, mert:

1: Az addig a hírműsort néző azonnal átkapcsol a másikra, és láss csodát! ott már megy a Piramis.

2: És nem is fog visszakapcsolni, mert csak!

3: Az ingyen ötletért nem kérek semmit!

agostonl 2018.02.19. 10:38:47

Azért a kérdésem csak annyi, hogy nem jogszerűtlen-e, hogy kivágnak a filmből, ily módon megmásítva a tartalmat?
Egyébként ezért nem nézek én TV-t. Marad a srácoknak a mesecsatorna.

Attila Racz 2018.02.19. 11:21:07

Netflix, amazon video, Youtube ill akiknek gond az angol nyelv ott a torrent. TV-t senki ne nezzen mert a sok reklam kozt egy kis film is van elvetve. Csak azoktol az idoktol felek amikor a reklamok bekerulnek majd a streaming szolgaltatasok koze is. En szeretek fizetni a tartalomert amit fogyasztok, de ha a hivatalos uton kotelezo lesz a reklam, akkor megyek vissza torrentezni. Szamomra a reklam az egyik legfelhaboritobb dolog a vilagon. Moziban is kifizeted a penzt a jegyre es felorat nezed a debil reklamokat.

opati666 2018.02.19. 11:46:08

Az esti műsorsávban leadott filmeket cenzurázzák, miközben délután simán mennek a "baszós", "kurvázós" és a "vérbentocsogós" filmek... Noooormális?

Republic Forever! 2018.02.19. 12:28:25

"Tegnap majdnem megőrültem a boldogságtól, mikor a Mi kis falunk end creditsénél felvillant a képernyő felső sarkában,..."

Hát engem meg pont ez basz fel de kurvára, hogy villan a hirdetés a képernyőn.

Tegnap este megnéztem a Hobbit 2. részét az RTL-en. Képernyő 3 sarkában logó: csatornalogó, korhatár jelölés, a jobb felsőben meg villogva reklámozták a trágya műsoraikat, a Falat, meg a tököm tudja már még mit,...folyamatosan, megállás nélkül..

Lehet, hogy van kiemelt tévés célközönséget adó generáció, amit már az ilyesmi nem zavar, mert ebben nő fel, de engem még kurvára irritál!

a keresztényeket bántani tilos 2018.02.19. 12:29:31

@opati666: Főműsoridőben több a reklám, írták is fentebb, hogy nem tartalmi okok miatt cenzúráznak, hanem simán nem fér bele az időbe. Csinálhatnák azt is, mint egy Jackie Chan filmmel anno, amiben Jackie felpattan a légpárnás hajóra, elmennek reklámra, és a film vége nincs meg, reklám után jön a Fókusz. Volt ilyen felvételem videokazettán. ;)

a keresztényeket bántani tilos 2018.02.19. 12:33:24

@Republic Forever!: Amiről te beszélsz, az az elsődleges oka annak, amiért a Netflix-generáció már gyakorlatilag egyáltalán nem néz offline tévét. Eleve a streamingen hirdetés sincsen, rá merném tenni 6 havi fizetésem, hogy a lányom mire felnő, kizárólag streamingben lesz képes gondolkodni.

Egyébként a KLÁSSZIKUS filmek, mint a Halálos fegyver trilógia eredeti szinkronnal el vannak archiválva a "NAS" nevű "videókazettán", a Bad Boys óta meg sem próbálkozok az ilyenekkel kertévén. :D

Ylim 2018.02.19. 12:38:20

@EFMINT: Te tévében nézel filmet? Ráadásul kertévében, 5 percenként 20 perces reklámszünettel? Normális vagy?

Ylim 2018.02.19. 12:38:20

@EFMINT: Te tévében nézel filmet? Ráadásul kertévében, 5 percenként 20 perces reklámszünettel? Normális vagy?

victor vacendak 2018.02.19. 12:51:29

@agostonl: Az USÁ-ban volt egy nagyobb per (Warner Bros., Lucasfilm, Disney, and 20th Century Fox voltak a felperesek), és azóta tilos a filmek cenzúrázása. Európában sajnos semmi sem védi a filmeket...

opati666 2018.02.19. 12:55:33

@a keresztényeket bántani tilos: Értem. De azt ne mondd nekem, hogy a káromkodás és a véres erőszaknak bármilyen formában is helye van a délutáni sávban.

a keresztényeket bántani tilos 2018.02.19. 12:58:11

@opati666: Nem tudom, megnéztem az RTL Klub műsorát, az agyrohasztó délutáni tóksókon kívül semmi extrát nem láttam. Pléldát hozhatnál.

efmint 2018.02.19. 12:59:07

@Ylim: Aha, teljesen! Nekem semmi bajom a reklámokkal, egy kérésem van csak: ne vágjanak ki részeket a filmekből.

véleményM 2018.02.19. 12:59:19

Az lenne a megoldás, ha a jogtulajdonosok kikötnék, hogy csak vágatlan kópiát lehet leadni.
Végül is ez egy alkotás, szellemi termék!
Aki vállalja, vetítheti, amelyik csatorna nem az előbb utóbb menne a levesbe.

Reklámokra meg tökéletes az IP-Tv. Elindítom a felvételt, majd fél órával később leülök elé, a reklámokat áttekerem és pont akkor végzek, mint az élő adás!
Fuck off commercial channels!

Csak Norris 2018.02.19. 13:00:32

Ez kicsit olyan lehet, mint német autópályán száguldozni.
3 km sebességkorlát nélkül, aztán jön 15 km 60-as korlátozás útépítés miatt.
Majd megint 3km száguldás...

bbnet1 2018.02.19. 13:08:17

@Rettegek mert ballib vagyok: Eltévedtél.. Ezért nem kapsz pénzt, ez nem politikai cikk.. :)

commentes nikk 2018.02.19. 13:21:30

Én a Kommandónál padlóztam le, az ugye egy alig 80 perces film, amiből nagyjából nettó 60 perc tömény erőszak, na ezt sikerült megvágni úgy, hogy reklámblokkal is alig volt másfél óra összesen. Többek közt kimaradt, amikor Schwarzi lebassza nyikhaj csávót a hegyoldalból, kimaradt, amikor a benga fekát átdöfi valami székláb, meg kimaradt a végső leszámolás csúcspontja, amikor Benettet keresztüldobja egy csővel, így aki esetleg akkor látta először, arról se igazán értesült, hogy a főgonosz meghalt. Miért kell ezt? Adjanak helyette akkor kibaszott Szulejmánt, adják le éjfél után, vagy ne adják le soha, de így gecire értelmetlen. Ja, és a slusszpoén, hogy anno megvettem a Commando-t dvd-n mert az egyik kedvenc klasszikus akciófilmem, erre mi volt a lemezen? Az RTL féle megvágott szar. Törtem is ketté a lemezt, aztán ennyit a dvd vásárlásról faszfejek.

axolotl77 2018.02.19. 13:33:44

Nem is nézünk tévében filmeket. A környezetünkben többen úgy néznek ránk mint valami szektás vadbarmokra. Pedig csak nem óhajtjuk kiszolgálni a ker. tévék igénytelenségét.

lutria 2018.02.19. 13:39:13

A Film+(ami ugyebár az RTL-hez tartozik)legalább azt csinálja hogy 2 verziót vetít,22.00 óra előtti és utáni verzió,Pl.a Rambo utolsó részénél vettem észre hogy az éjszakai/hajnali ismétlésekben amikor a végén a 20mm-es gépágyúval lövi a katonákat akkor fröcsög a vér,leszakadnak a végtagok,szétrobbannak a fejek stb.-a főműsoridős sokkal szelídebb pedig az sem a délutáni matiné időszakban megy.

she_wolf 2018.02.19. 13:49:29

Harlemi éjszakák:( Egyik kedvenc filmem. Egyszer elcsíptem valamelyik csatornán, örültem, mint bolond a csörgős sipkának, jó hangulatú este kipipálva!
A hallott hangok alapján kétely költözött galamblelkembe, ugyanis nem először láttam már a filmet.
Az egyik ikonikus résznél pedig levetkeztem minden gátlásomat, és "mi a ferde fasz?" kiáltással meredtem a tv-re. Úgy átírták a magyar szöveget, hogy egy oviban megállta volna a helyét.
Úgyhogy régebbi filmek hatszázadik ismétlését tv-ben én azóta nem!

(A reklám a másik fele a dolognak. Az, hogy filmeket élvezhetetlenné tesznek vele, szar dolog. Védőrácson gondolkodom Fluimucil Ábel óta. Na de ismeretterjesztő csatornán -név nélkül: DoQ- 10 perc műsor, 15 perc reklám/ajánló. Nem vagyok még szenilis, de néha meglepődöm a reklám blokk után, hogy jé, ezt megy most?)

Krisztina Hankó 2018.02.19. 14:06:05

@RCH: Ne már!!!! De jó, hogy nem láttam! Az az egyik legpoénosabb jelent.... Megvan DVD-n szerencsére! :-)

Kelemen Todor 2018.02.19. 14:07:34

@a keresztényeket bántani tilos: Jaja...a Bad boys-t annyira kiherélték, hogy még a drogdíler is Kazinczy díjas volt...na ott fejeztem be a régi klasszikusok nézését a TV-n...szerencsére nekem is meg vannak a régi szinkronos filmek:)))

steery 2018.02.19. 14:11:33

Tavaly írtam egy levelet a magyar média hatóságnak ez ügyben. Kértem őket, hogy vezessék be minden TV csatornánál azt, hogy ha a csatorna önkényesen megvágja a bemutatott filmet (kivág belőle vagy levágja a végén a stáblistát), akkor ezt jelezzék a képernyő sarkában egy C betűvel, ami azt jelenti: CENZÚRÁZVA.
A válaszukban elutasították a javaslatom azzal az ürüggyel, hogy ez nem az ő dolguk. Írjak minden (!) tv csatornának külön és kérjem meg őket erre egyenként, hogy méltóztassanak önként így csinálni.
Szóval jogosnak érzem a káromkodást meg a csatornák szidását. De nem csak ők a hunyók ebben a színvonaltalanságban, hanem a felügyelő hatóság is, ami fütyül az egészre és főként a nézőkre.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.19. 14:19:19

Normális ember nem néz filmet kereskedelmi csatornán.

Yo! Maaan! 2018.02.19. 14:26:16

Bruce Lee és Chuck Norris a Kolosszeumnál. Na, az volt a legdurvább cenzúra. Álltak egymással szemben, majd kerülgették egymást, aztán Chuck Norris halottan feküdt a földön. :D Annyira felbaszott, hogy helyből letorrenteztem az összes Bruce Lee filmet és végignéztem _rendesen_. :D

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.19. 15:28:16

@steery: "De nem csak ők a hunyók ebben a színvonaltalanságban, hanem a felügyelő hatóság is, ami fütyül az egészre és főként a nézőkre. "

A nézők az igazi hunyók amiért nézik azokat a szarokat.

ételizésítő 2018.02.19. 15:47:39

"budy cop film"
Az milyen, vécében lévő tévén kell nézni?

efmint 2018.02.19. 16:07:49

@ételizésítő: Egy "d" kimaradt. Helyesen: buddy cop. Javítottam. Bocs.

Sütemény1975 2018.02.19. 16:26:46

Aki kereskedelmi TV csatornán néz filmet az meg is érdemli. Eleve szinkronnal, széjjel vágva, reklámokkal tűzdelve.... Nem is értem. A mazochizmus egyik fajtája....

she_wolf 2018.02.19. 16:54:17

@Sütemény1975:
Az fel sem merül benned, hogy van, akinek csak arra telik, ugye?

victor vacendak 2018.02.19. 17:26:22

@eßemfaßom meg áll: alj.orangenius.com/does-u-s-copyright-law-sanction-film-censorship/

És rákereshetsz a Family Entertainment and Copyright Act-re is. Amiért a stúdiók perelték a streaming szolgáltókat (melyek lehetővé tették, hogy a lejátszóval ki lehessen hagyni jeleneteket), az Európában simán megy napi szinten minden országban, ahol van cenzúra, vagy a reklámok kedvéért való, pofátlan újravágása a filmeknek. Más kérdés, hogy az amerikai bíróság sem volt konzekvens minden beperelt szolgáltató esetében...

victor vacendak 2018.02.19. 17:27:15

@she_wolf: gondolom, ha telik netre, akkor torrentre is. És akkor van ingyen film, vágatlanul, eredeti hanggal... :-D

she_wolf 2018.02.19. 17:57:47

@victor vacendak:
Igen, ha van net.
A fenti kérdésem azokra vonatkozik, akiknek még az sincs. Nekik marad a közszolgálati, vagy a kereskedelmi tévézés. A kérdés, hogy melyiktől akarnak jobban hülyülni.

Zsíros Bödön 2018.02.19. 18:14:26

Ilyet már nagyon nagyon rég csinálnak. Kedvenc példa. Valamikor 2000es évek közepe fele ment a Steven Segal féle Ölve vagy halva. Egy jelenetben a fószer szájába hogyismondjam beleintegrálta a rövidcsövű puskát. Fogak kitörve, kiveszi egy rövid mondat után, aztán véres száj. Na most ez a tévében úgy ment le, hogy ember a képen, Segal a kepen majd ember a képen véres szajjal. Ha valaki nem látta az eredetit, fingja nem lett volna mi történt.

2018.02.19. 18:39:59

A 6. érzék rosszabbul járt, érthetetlenre vágták a filmet. Odáig sikerült vinniük a dolgot, hogy nem lehetett érteni, miért fél a kis srác, mert a halottakat kivágták belőle.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.19. 19:41:37

@she_wolf: annak viszont ez a legkisebb gondja az életben.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.19. 19:42:41

@she_wolf: ...és akkor még arról nem beszéltünk akinek tévére sem telik.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.19. 19:49:15

@victor vacendak: na várj, jól értem, hogy az a per trágya, hogy a juzer lehetőséget kap beállítani, hogy a pinát automatikusan ugorja át a lejátszó?

Mindezt abban az országban ahol a fészbuk törli a szoptató nő fotóját?

victor vacendak 2018.02.19. 20:14:56

@eßemfaßom meg áll: az volt a per tárgya, hogy a szolgáltatással teljesen át lehetett alakítani a filmet (az irreleváns, hogy obszcenitást vagy más szkippel a felhasználó), pont úgy, mint ahogy az rtl klubon... :-D
mikor a filmstúdió eladja a lejátszás jogát (de a film eredeti formájának a lejátszási jogát), ennek ellenére az átalakítva kerül adásba, na az nem tetszett az "illetékeseknek"...

steery 2018.02.19. 20:51:39

@eßemfaßom meg áll: Hát én nem nézem. Pont ezért.

dr utcai arcos 2018.02.19. 21:54:57

Ne szórakozzatok...EZ MIND megtörtént?? Huh. Ez most kicsit lesokkolt :/. Nálam kb akkor szakadt el a cérna, amikor a Tolvajtempóban verik ám de rendesen és akkor megjelenik Vinnie. Na, itt az rtl megoldása után felsegíti a földről. Ahol is valójában még történik egysmás a két jelenet közben...

she_wolf 2018.02.19. 23:03:51

@eßemfaßom meg áll:
Hát igen, minden viszonyítás kérdése.
De azt hiszem, a net most már minden szempontól előbbre való, mint egy szimpla "butatévé", amit fillérekért beszerezhetsz egy használtcikkestől.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 00:10:27

Most mit mondjak? Aki 2018-ban televízióban néz filmet, az sikeres ember nem lehet. Ennyike.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 00:13:23

A szerzői jog amúgy mit szól a filmek megcsonkításához?

HABONYKOMMANDO 2018.02.20. 00:17:24

Annak a primitiv csocseleknek akiknek ezek a bulvar tevek csinaljak a szart, teljesen mindegy, hogy a felere roviditett, az aktualis celebekkel ujraszinkronizalt filmet nez, vagy gyozikesot, valovilagot. Barmit adhatnak, mert nem tudnak olyan undormany primitiv szemetet adni, amit ne neznenek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 00:18:35

Amikor nagyon régen vmelyik német tv-n láttam a Sindler listáját, előtte bemondták, hogy a televíziós bemutatás feltétele az volt, hogy vágatlanul kell leadni és nem szakíthatják meg reklámmal. Így is lett. Na jó, Spílberg támaszthatott ilyen feltételt.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.20. 08:21:25

@victor vacendak: Gondolom a per elindítói nem hallottak még a távirányítóról korábban.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.20. 08:27:38

Egyébként szinte biztos vagyok benne, hogy a forgalmazó-tvcsatorna szerződésekben benne van, hogy mennyire vagdalhatják szét a filmeket a kanálisok, jó eséllyel van egy "azt csináltok a filmekkel amit akartok csak a lóvét viritsátok határidőre" pont.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.20. 08:33:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: szerintem bárki támaszthatna ilyen feltételt csak akkor nem vennék meg a filmeket mert senki nem vesz azért filmet, hogy csak 18as karikával hajnalban adhassa le. Meg persze van A szent és sérthetetlen TÉMA ahol eleve fel sem merülne senkiben, hogy meg merje szakítani egy tamponnal.

Egyébként jóideje már eleve úgy jön ki a filmgyárból a legtöbb mozi, hogy gyerekbarát verzió aztán majd bluréjen meg lehet venni a rendezői változatot ahol benne van a kibelezés meg pinafasz

victor vacendak 2018.02.20. 09:24:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ha elolvasod a hozzászólásokat, pont erről beszélünk eßemfaßom meg áll-lal.

@eßemfaßom meg áll: az nem ugyanaz, mert nem vágod meg a filmet, csak elkapcsolsz (miközben a film megy tovább az adón). ezzel szemben a streaminges szolgáltatással te magadnak, otthon újravághatod a filmet (és akár DVD-re ki is írhatod - persze ez megint egy újabb bünetőjogi kategória) megváltoztatva a készítők mondanivalóját, és ezzel sérül a szerzői jog...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 10:14:53

@victor vacendak:

"ha elolvasod a hozzászólásokat, pont erről beszélünk eßemfaßom meg áll-lal."

Attól ugye azért még engedélyt adsz arra, hogy én is megszólaljak? Vagy legközelebb külön kérelmezzem tőled?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 10:16:56

@eßemfaßom meg áll:

Éppen ez az, csak én nem mertem megemlíteni a Szent Témát. Főleg régebbi filmeknél biztos az van, amit írsz.

"ahol benne van a kibelezés meg pinafasz"

:DDD

she_wolf 2018.02.20. 12:31:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @eßemfaßom meg áll:
Nekem van tv-m, 3 is:) Konyha, nappali, háló. Az uram akar a klotyóra is, de beintettem neki:)
A konyhain többnyire zenei csatornák zörögnek, a másik kettőn meg... valami, általában ismeretterjesztő filmek (embernek háborús/politikai, nekem természet. Rengeteget ismételnek, de különösebben nem izgat.
Néha, ha egy normálisabb filmet elcsípek, és akkor ünnep van. Ha filmet akarok nézni, itt van az asztali és/vagy a laptop.

De: vannak szomszédaim, nem egynek belelátok az életébe. Dolgos emberek, hajnalban kelnek, a tipikus "kisember" életét élik. Ikernéni jóval elmúlt 80(!), a netet kapcsolattartásra használja. A szembeszomszéd sem fiatal már, ő sorozatfüggő (anyátok közt és társai). Nem debil, megvannak a maga igényei, és talpraesett asszony, ha a mindennapokról van szó. Persze, ő is szeretne internetet, és szeretne tájékozottabb lenni, csak éppen nem futja rá.. Nem a net előfizetése a probléma, hanem egy jól összerakott gép. Azt pedig teljesen megértem, hogy nem adósodik el x évre, hogy részletre vegye meg.
Harmadik szomszédom középiskolás gyereke hozzám jár, ha komolyabb gépre van szüksége, mert 4-en vannak tesók, és az otthoni gépük gyenge, bővíteni nincs anyagi lehetőségük. Ez van. Ahány ember, annyi körülmény. Mert szép az, hogy minden otthonban szélessávú internet cool perifériáriával, csak éppen...
Az ezzel kapcsolatos statisztikákat pedig feldughatja magának a KSH:P

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 12:59:22

@she_wolf:

Nekünk már tizenplusz éve nincs tévénk, és abszolút nem hiányzik. Nem azért nincs, mert nem lenne rá pénzünk.

"Nem a net előfizetése a probléma, hanem egy jól összerakott gép. Azt pedig teljesen megértem, hogy nem adósodik el x évre, hogy részletre vegye meg."

20 ezerért, sőt alatta lehet már kapni olcsó, de még vállalható tabletet, nem reklám:

www.emag.hu/tabletek/sort-priceasc/c

Nem kell ehhez évekre eladósodni.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.20. 13:04:42

@victor vacendak: "miközben a film megy tovább az adón"

ez változtat valamit azon, hogy a néző nem azt látja amit a rendező megálmodott a szalagra?

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.20. 13:08:49

@she_wolf: "Nem a net előfizetése a probléma, hanem egy jól összerakott gép."

tizezeré lehet venni telefont amivel nyugodtan el lehet netezgetni

tartalomfogyasztó internetezőnek nem kell olyan gép amivel a háttérben párhuzamosan lehet galaxisütközést szimulálni és 8K videót renderelni.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.20. 13:12:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: most épp a teszkó akciózik 10-12ezerért szórják kifele a tableteket

De ha valakinek komoly gép kell huszért tud venni egy használt garis dellt egy tizesért hozzá egy monitort és a videovágás is mehet

she_wolf 2018.02.20. 14:11:27

Telefon, tablet. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ha ezek a lehetőségek, akkor inkább egy jó túra:)
Ami nekem ide van rámolva a sarokba, nem egy világverő cucc. És így alulról ippegcsak nem súroltam a félmillát. Mindezt úgy, hogy nem bementem a bótba és ráböktem egy barbi razsaszín motyóra, hogy azt kérem bedobozolni, és az itthonomban beüzemelni, hanem iT-s barát rakta össze anyagárban. Igaz, hogy ez mindenestül és a 0-ról, mert a régi cuccot kompletten jótékonykodtam el.
(És még így is megemlítettem neki, hogy mit kérek még. Majd, ha neki ideje, nekem meg fölös pénzem lesz.)

she_wolf 2018.02.20. 14:28:25

@eßemfaßom meg áll:
Legolcsóbb használt monitort találtam most így hirtelen 10 ropiért. Dell, tehát még jó is (elvileg).
Használd már ezt videovágáshoz, plíz:
www.pcarena.hu/termekek/hp-compaq-dc7900-sff-4667

És rögtön alatta vannak kopasz(!) gépek is, árakkal. Mindig az a legfontosabb kérdés, hogy mire kell egy gép. Amit a zseb megenged, azt érdemes-e megvenni, megfelel-e a céljaimnak?
20-ért egy olyan gépet kapsz tetkóban, akcióban, amin egy kezdő megtanulhatja az alapokat. De ha úgy döntesz, hogy pl. számítógépes grafikával akarsz foglalkozni (vagy azt akarja a gyereked tanulni), akkor jó mélyen a zsebedbe kell nyúlni.
Szulejmánt nézni lehet 20 ezres gépen. Videót vágni azért egy kicsit izmosabb kell RAM-ostul, videokártyástul.
(No persze, ha kamionról leesett gépet szerzel 20-ért, az más.)

she_wolf 2018.02.20. 14:40:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Amikor a tepsitévék itthon is elterjedőben kezdtek lenni, megkérdeztem az uramat, hogy akkor mire teszem a virágvázát?:)
Ha nagyon muszájos mert nem vagyok gépközelben, akkor a telefonomon netezek, de utálom. A hálószobai tv-vel is fel tudok cuppanni a netre és hozzáférni a tartalomhoz, meg a konyhaival is. De én egy ilyen old school típus vagyok, hogy a sarokba vonulok netezni. Igaz, onnan hatlovas szekérrel nem lehet kihúzni, ha belerágom magam:)

victor vacendak 2018.02.20. 16:44:38

@eßemfaßom meg áll: hát nézd, ha szerinted nincs különbség az elkapcsolás, meg az aktív vágás között, akkor én nem tudok már mit mondani...

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.20. 19:58:15

@victor vacendak: ha szerinted a végeredményben van aközött különbség, hogy a juzer elkapcsol a pinafaszbelezésnél vagy beállítja, hogy a pinafaszbelezést ugorja át a lejátszó
"akkor én nem tudok már mit mondani... "

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.20. 20:11:20

@she_wolf: "Használd már ezt videovágáshoz, plíz:"

Intel Core 2 Quad Q9400 4GB ram ezen kényelmesen lehet HD videókkal dolgozni. Ahogy tették is pár évvel ezelőtt amikor ez kb a csúcskonfig volt.

Nyilván nem 4kvideo feldolgozására gondoltam ebben az árkategóriában.

"De ha úgy döntesz, hogy pl. számítógépes grafikával akarsz foglalkozni (vagy azt akarja a gyereked tanulni), akkor jó mélyen a zsebedbe kell nyúlni."

Az előbb még a legmélyebbszegényekről volt szó akik azért nem tudnak neten filmet nézni mert nem fussa számítógépre, ebből nem tudom, hogy jutottunk el a profi képfeldolgozás szükségleteihez. Mindemellett csak poénból jelzem, hogy én a linkelt gépnél minimálisan erősebb géppel ( quad Core helyett 4magos Xeon szintén LGA 775 lapban +4Gb rammal több) megélhetési képfeldolgozok

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.20. 20:25:20

@she_wolf: "Telefon, tablet. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ha ezek a lehetőségek, akkor inkább egy jó túra:)"

Mindemellet az emberiség egyre nagyobb részének a telefon és tablet jelenti az internetet, pc-vel soha nem is találkoznak.

she_wolf 2018.02.20. 21:09:01

@eßemfaßom meg áll:
Tudd be generációs szakadéknak:D
Nekem (már) nem fontos, hogy percenként onlány legyek mert face, meg insta, meg mifranc. A kapcsolataimat személyesen ápolom, és csak pár blogon szólok hozzá bármihez is.
Zene van velem mindig és mindenhol, de az meg telóról megy.
De minden attól függ, hogy mire van igénye az adott felhasználónak. Az én életemet jelentősen megkönnyíti, és ezzel nem vagyok egyedül. Másét megkeseríti. Összetett dolog ez:)

A mélyszegénységtől úgy jutottunk el a profi és speciális felhasználóig, hogy egyrészt a normálisabbja fejlődni szeretne, másrészt ha diákokról beszélünk, nekik nem elég a suliban, órák alatt megtanult anyag az iskolai géppark használatával. És a normálisabb szülő támogató hozzáállással jelentősen meg tudja könnyíteni a gyerek jövőjét (és így a saját életét is). Az pedig pénzbe kerül.
És valóban a saját környezetemben látom azt, hogy kellene egy jó gép, de nincs miből. Olyan is van, akinek előfizetésre sem telik! A röhej csak az, hogy nem egy elmaradott, leszakadt régióról beszélek, hanem Pest-megyéről, közvetlenül Budapest mellett.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 21:37:57

@she_wolf:

"Ami nekem ide van rámolva a sarokba, nem egy világverő cucc. És így alulról ippegcsak nem súroltam a félmillát."

Nos, ha a szomszéd néninek is hasonló igényei vannak... :DDDDDDDDDDDDDDDD

Faszbukozáshoz, pasziánszhoz és böngészéshez nyilván elengedhetetlen a félmillás cucc.

Ja, te most panaszkodsz vagy dicsekedsz?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 21:45:43

@she_wolf:

"De ha úgy döntesz, hogy pl. számítógépes grafikával akarsz foglalkozni (vagy azt akarja a gyereked tanulni), akkor jó mélyen a zsebedbe kell nyúlni."

Jól emlékszem, hogy az előbb még a szomszéd néniről beszéltél, akinek nem fussa PC-re? Biztos ilyen magas az igényszintje, hogy rögtön peofesszionális videó- és képfeldolgozással akar foglalkozni? Avagy a számítógéppel való ismerkedéshez is elengedhetetlen a csúcskategóriás gép?

Nem lehet, hogy nem is kicsit sznob vagy?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 21:47:40

Télleg, minimum hány fps-sel kell hasítania a pasziánsznak, hogy a szomszéd néni számára élvezhető legyen?

she_wolf 2018.02.20. 23:39:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Te meg kötekszel. Megint. Csak jeleztem, hogy nem mindenki tableten néz filmeket, mert sok embernek vagy eszköze nincs hozzá, vagy igénye nincs rá.
Nem vagyok sznob. De leginkább vaksi nem vagyok.
(Jó, legyen neked, szemüvegem van:P)
És ha már rákattantál a szomszéd nénimre, akkor közlöm, hogy ő tévézik (ótvarolja is a műsorokat, de a Szulejmánból kész lexikon), ellenben a helyi és a testvérvárosi Asszonykórus rendezvényeit gépen ő koordinálja a számítógépén. Kezdetben néhány dologban segítettem neki (képfelöltés, egyebek) ma már nincs szüksége rá:)
És zsugázni nem szeret. Azt én szeretek. Hús-vér emberekkel, havonta egyszer.
Ok nélkül vagy cinikus. Megint.

she_wolf 2018.02.20. 23:43:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Télleg, az megvan, hogy a saját monitorostul, klaviatúrástul hangszóróstul, mindenestül foglaltatott az árban? Meg egy plusz külső vinyó, mert itthonról dolgozom, és hozom-viszem a melót? (Most voltam sznob.)

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.21. 11:23:56

@she_wolf: , "hogy egyrészt a normálisabbja fejlődni szeretne, másrészt ha diákokról beszélünk, nekik nem elég a suliban, órák alatt megtanult anyag az iskolai géppark használatával"

Miben fejlődne, word-excell? Mert suliban más nem igazán tanitanak. MS office meg van ingyenért tabletre is.

Azon a szerinted semmiresejó gépen amit belinkeltél egy huszasért a lelkes fiatal simán megtanulhatja a programozás titkait, képszerkesztést, videoszerkesztést, webfejlesztést.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.21. 11:29:15

@she_wolf: "Télleg, az megvan, hogy a saját monitorostul, klaviatúrástul hangszóróstul, mindenestül foglaltatott az árban? "

Csak kíváncsiságból, mivel foglalkozol amihez egy ilyen win/linux (nyilván nem imac mert akkor nem kellett volna összelegoztatni) erőgép kell?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.21. 11:31:56

@she_wolf:

"Te meg kötekszel. Megint."

A kurva anyád kötekszik, hogy már végre világosan fejezzem ki magam.

"Csak jeleztem, hogy nem mindenki tableten néz filmeket, mert sok embernek vagy eszköze nincs hozzá, vagy igénye nincs rá."

Baszod, Azt akarod bemesélni, hogy a szomszéd néninak tablet nem jó a netezéshez, csak félmilás PC? Menj már a kurva édesanyádba.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.21. 11:34:55

@she_wolf:

"És ha már rákattantál a szomszéd nénimre,"

A kurvanyád kattant a szomszéd nénidre, te panaszoltad, hogy szegínnek csak félmillás erőgép jó a netezéshez, azír mer nem akarja x évre adósságokba verni magát.
Hazudozol, ahogy csak a csöveden kifér. Jó tág csöved lehet. Meg hogy fejlődni akar...

Hazudozz a bárcás jó kurva édesanyádnak.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.21. 12:32:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: hát ja elég szép ívet leirt a

"Persze, ő is szeretne internetet, és szeretne tájékozottabb lenni, csak éppen nem futja rá.. Nem a net előfizetése a probléma, hanem egy jól összerakott gép."

tól a "nekem csak a budiban nincs tv-m de a pc-m félmilla volt" -ig

she_wolf 2018.02.21. 13:40:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @eßemfaßom meg áll:
Látom, bajban vagytok a leírt szöveg értelmezésével (a "ténsasszonyból" többet néztem volna ki).
Több emberről írtam, mert nem egy lakatlan szigeten tengetem az életemet.
Erről volt szó:

"Ikernéni jóval elmúlt 80(!), a netet kapcsolattartásra használja. A szembeszomszéd sem fiatal már, ő sorozatfüggő (anyátok közt és társai). Nem debil, megvannak a maga igényei, és talpraesett asszony, ha a mindennapokról van szó. Persze, ő is szeretne internetet, és szeretne tájékozottabb lenni, csak éppen nem futja rá.."

Ha olyan alapvető dolgok nem tiszták a számotokra, hogy mi a különbség az iker- és a szembeszomszéd között, az nem az én bajom:)
Ja, és hogy belekavarjak, írtam a mellettünk lévő utcában lakó kamaszról is, hogy az ő gépe meg gyenge. Nem Tapsi Hapsit néz rajta.
Ténsasszonnak innen üzenem, hogy vaklásszon ő a zsebkendőnyi tableten, és küzdjön meg minden hátrányával, előbb-utóbb (ha csak az van) begolyózik tőle -mit nem adnék érte...

Eszed, faszod is megállhat, barátom, kurvára semmi közöd nincs hozzá, hogy mit csinálok, és ahhoz mire van szükségem. Deal?
Csak a parasztvakításos statisztikáktól okádni tudnék, meg a "jobban élünk, mint" kezdetű intézményesített agymosástól.
Bárhonnan is nézzük, egy telefon vagy egy tablet csak arra jó esetleg, hogy valóban a sorozatok egy-egy részét megnézze valaki rajta.
A jól konfigurált PC-vel egyik sem versenyezhet (még).
És én most balra el...

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.21. 15:52:25

@she_wolf: "Erről volt szó:"

Arrol volt szó, hogy állításod szerint szegény embereknek nincs pénzük drága számítógépre ami nélkülözhetetlen az internetfelhasználáshoz. Emiatt kiröhögtünk. azán elkezdted magyarázni, hogy neked hány tévéd van és milyen drága PC-vel dolgozol.

"Eszed, faszod is megállhat, barátom, kurvára semmi közöd nincs hozzá, hogy mit csinálok, és ahhoz mire van szükségem"

ok, de akkor mi a faszér traktálsz minket a lakásod felszereltségével és a munkaeszközöd árával és fantasztikusságával?

"Bárhonnan is nézzük, egy telefon vagy egy tablet csak arra jó esetleg, hogy valóban a sorozatok egy-egy részét megnézze valaki rajta."

Tartalomfogyaszatásra jó. Ez pont az amit az internet használóinak 90%-a kizárólagosan csinál.

"A jól konfigurált PC-vel egyik sem versenyezhet (még)."

Feladattól függ. A jól konfigurált PC-vel jobban lehet 4K videot renderelni (bár ezt egy ipad is tudja) viszont kurva hosszu hosszabbitó meg némi pakolászás kell ahhoz, hogy a jól konfigurált PCvel az indexet olvassa az ember a kertben napozva. És sokkal többen olvasnak naponta indexet mint ahányan napi rendszerességgel 4K videot renderelnek.

Szóval célhoz az eszközt.

she_wolf 2018.02.21. 17:19:05

@eßemfaßom meg áll:
"Szóval célhoz az eszközt."

Mintha én is ebből indultam volna ki:
"Mindig az a legfontosabb kérdés, hogy mire kell egy gép. Amit a zseb megenged, azt érdemes-e megvenni, megfelel-e a céljaimnak?"

"Arrol volt szó, hogy állításod szerint szegény embereknek nincs pénzük drága számítógépre ami nélkülözhetetlen az internetfelhasználáshoz."

Hol írtam én ilyet? Azt írtam, hogy sokan vannak, akiknek erre nincs pénzük. Hogy jól értsd: a legolcsóbb is drága nekik! És az eszköz árához tedd hozzá a járulékos költségeket is!

Az megint nem az én hibám, hogy szelektíven olvastok.
Aztán persze jön az adok-kapok, mert belelovalljátok magatokat.

Nem kiröhögtetek, csak nem értettétek meg, hogy ahol napi szükségletek fedezésére nincs pénz, és állandó csúszásban vannak a fizetnivalókkal, ott bizony tv van a maga szar kínálatával. Nem tablet, okostelefon, meg lófasz és esti fény.
A fellengzős dumát ti kezdtétek azzal, hogy mióta nem néztek tévét, merthogy az milyen szar már. Legyen mindenkinek tablet, okosteló, nézze azon!
Mindkettőnek egy valag hátránya van, nem kell részletezni. Plusz az előfizetés (vagy feltöltés), nem beszélve arról, hogy kezelni sem képes mindenki. A tévét bekapcsolja, és ennyi kell hozzá. Meg havi 1700 Ft. a mi környékünkön, oszt jóidő.

Rólam: ma már nem kaland, hogy hány tv-d van. Akkor kaland, ha darabja többszázezer forint. Ott nem tartok, ár/érték arányban nem fizetődik ki nekem.
És az sem kaland, hogy milyen gépem van, mert aki összerakta az enyémet, annak a cuccaitól besárgulok. Viszont nem tudnám kihasználni, mert nagy lenne az a kabát nekem.
Ezt ti húztátok ki belőlem. Bár érveket nem nagyon láttam, vaskos anyázást igen. Azt meg leszarom.

Meg azt is, hogy a magatokfajtára igencsak jellemző módon kommunikáltok: kiragadtok valamit, amit tetszésetek szerint forgattok ki.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.21. 18:07:26

@she_wolf:
"Mintha én is ebből indultam volna ki:"

ha ebből indultál volna ki akkor elfogadod a tabletes-telefonos 20ezresPCs netezést nem pedig nekiállsz kiselőadást tartani a félmillás rendszeredről.

"Hol írtam én ilyet?"

"she_wolf
2018.02.20. 12:31:04
Persze, ő is szeretne internetet, és szeretne tájékozottabb lenni, csak éppen nem futja rá.. Nem a net előfizetése a probléma, hanem egy jól összerakott gép. Azt pedig teljesen megértem, hogy nem adósodik el x évre, hogy részletre vegye meg. "

"Mindkettőnek egy valag hátránya van, nem kell részletezni"

Mint ahogy a mezei TVnek is van. Pl hogy nézhetetlen ami jön belőle.

" Legyen mindenkinek tablet, okosteló, nézze azon!"

2018at írunk, igen nézheti azon mindenki. Ráadásul az okosteló tényleg már a legszegényebbeknél is ott van a zsebben, indexes cikk volt róla, hogy fontossági sorrendben a kaja előtt van.

"Bár érveket nem nagyon láttam"

Mit kellene itt érvelni? Vannak elérhető eszközök, nem drága, aki akarja használhatja. Te vagy az aki előadja azt, hogy az internet az valami megfizethetetlen különleges csoda ami csak a kiválasztottaknak érhető el.

she_wolf 2018.02.21. 19:00:05

@eßemfaßom meg áll:
Márpedig abból indultam ki, azért hoztam a közvetlen környezetemből különböző példákat. Ha már a nyilvánvalót is megkérdőjelezed, akkor nem tudom, mit gondoljak rólad.
Tehát hogy nem fogadom el a kinyilatkoztatásaitokat, az egyértelműsíti a számotokra, hogy mások fölé helyezem magamat.
Nem mondom, érdekes gondolatmenet.

Vesd már össze egy tv képernyőjét egy telefon kijelzőjével! Egy nagyobb gyereknek, fiatal(abb) felnőttnek nem gond így végignézni egy filmet (bár az igazi hatás később fog jelentkezni, ráadásul az élmény is sokat veszít), egy idősebb szemnek már igencsak megterhelő. Nem tudsz meggyőzni, hogy attól az esettől eltekintve, amikor folyamatosan online kell lennie valakinek, jobb megoldás a tablet vagy a telefon, mint egy normális méretű és szemkímélő technológiával készült monitor, vagy tv.
(Vagy egy mindkét funkcióra alkalmas tepsi.)

""Mindkettőnek egy valag hátránya van, nem kell részletezni"

"Mint ahogy a mezei TVnek is van. Pl hogy nézhetetlen ami jön belőle.""
Szóval nem esett le, hogy nem tartalmi hátrányra gondoltam. De egyébként igazad van, mert a tv műsorok szinte mindegyike kukaérett.

"...indexes cikk volt róla, hogy fontossági sorrendben a kaja előtt van."
És kik körében végezték a felmérést? Nálad pedig mi ez a kettős mérce? Kinek fütyül a madár a kerítésen? Mert ha az index olyat ír, ami nektek nem tetszik, akkor fostalicska, ha olyat ami nektek tetszik, akkor mérvadó.
Vagy ezt most hogy?

"2018at írunk, igen nézheti azon mindenki."
Hát barátom, vakulj meg te!:)

Szomorú, hogy még mindig ott tartasz, hogy rám vetíted a nyomorodat. Addig piszkálsz, amíg leírom a frankót, és ha leírtam, az már nem tetszik.

"Mit kellene itt érvelni? Vannak elérhető eszközök, nem drága, aki akarja használhatja."
Kinek és mihez képest nem drága? Én MÉG mindig itt tartok. Nem az akaráson múlik ugyanis. Mert ti úgy gondoljátok, hogy ha a kutya a kovászba, akkor is megengedheti magának mindenki, hogy tableten meg telefonon nézze az izaurát (vagy mi a tökömet).
Megpróbáltam a fürdőkádban punnyadva telefonon megnézni a Másnaposok valamelyik részét, negyed óráig bírtam.
Ha tv-ről van szó, akkor ismeretterjesztő filmek, ha nagyon a pinyóban van a vérnyomásom, akkor híradó, egyébként asztali gép, és amit akarok -és elérhető.
Meló közben zene, szintén gépről vagy cédáról, fülessel (mert az uram katonásdit néz valahol).

Az internet nem csoda. Pedig de. Pláne nem megfizethetetlen. Pedig az. Sokaknak. Függetlenül attól, hogy mit gondolsz te, mit ír az index, és mond egy "reprezentatív" felmérés. Normális, és átfogó felmérést évtizedek óta nem tartottak semmilyen témában.
(Még a választásokkori voksolás sem tekinthető annak, egyedül a lakosság létszáma az -talán.)

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2018.02.22. 09:21:26

@she_wolf: "Ha már a nyilvánvalót is megkérdőjelezed, akkor nem tudom, mit gondoljak rólad. "

Rólam semmit. Foglalkozz a tényekkel.

"Tehát hogy nem fogadom el a kinyilatkoztatásaitokat"

Kinyilatkoztatok még egyet: A Föld nem lapos. Nem kell elfogadnod ezt sem.

"Vesd már össze egy tv képernyőjét egy telefon kijelzőjével!"

"nem tartalmi hátrányra gondoltam"

Nem vagyok gondolatolvasó, csak a leirt szavaidra tudok reagálni. Mindemellett fizikai hátránya is van a TV-nek, csak ott lehet nézni ahova az unoka letette 15 éve, nem lehet kivinni a konyhába főzés közben folytatni a barátokköztnézést, nem lehet leállítani a filmet ha rájön Mancikanénire a szaporafosás (hiszen most azokról van szó akik olyan csórók, hogy csak a free sugárzott adást érik el és nincs minden helyiségben egy TV, ugye)

tv-t méterekről néz az ember, telefont 40 centiről. Még nagyobb is lehet a látott kép mint egy 2méterre levő 50centis kockatévén.

"És kik körében végezték a felmérést?" olvasd el.

"Szomorú, hogy még mindig ott tartasz, hogy rám vetíted a nyomorodat."

Ehhez képest te rinyálsz minta fürdőskurva

"Én MÉG mindig itt tartok."

Ez már a te egyéni szocproblémád.

"Függetlenül attól, hogy mit gondolsz te, mit ír az index"

Hiába no, itt vagy te aki jobban tudod, hiszen a szomszéd Marcsinéninek nem futja félmillás gépre ami a netezés minimuma.

she_wolf 2018.02.22. 14:13:08

@eßemfaßom meg áll:
"Nem vagyok gondolatolvasó, csak a leirt szavaidra tudok reagálni."

Azt hiszem, világos voltam. Konyhában, főzés közben telefonról, vagy tableten barátokközt nézése? Főz, vagy vaklászik?
De tényleg ne folytassuk:) Fentebb leírtam mindent, amit ezzel kapcsolatban gondolok. Csak figyelmesebben kellene olvasnod, és rögtön nem írnál olyasmit, hogy a netezés minimuma félmilla. Ne adj szavakat a számba, és ne tulajdoníts nekem olyasmit, amit nem mondtam.
Úgy kb. a negyedik és az ötödik hozzászólásomban meg is találod. Érdekes, hogy a félmilla kiverte a szemedet, a többi pedig nem.

""És kik körében végezték a felmérést?" olvasd el."
Megtenném, ha megdobnál egy linkkel.

Legújabb dumák

Én vagyok